E-commerce a fost unul din domeniile cu cea mai mare creștere anul trecut, în contextul pandemiei care i-a obligat pe români să se orienteze tot mai mult către mediul online și să renunțe la reticența lor legată de shoppingul pe Internet, studiile arătând că numărul comenzilor online a cunoscut o adevărată explozie, în special spre sfârșitul anului cu prilejul evenimentului de shopping Black Friday și a sărbătorilor de iarnă.
Cum tot mai mulți retaileri și-au mutat business-ul în mediul online, oferta de produse a crescut, iar potențialii cumpărători se confruntă cu o adevărată provocare când ajung la momentul alegerii unui produs oferit de mai multe magazine online. Principalul factor care influențează acest proces de selecție și conduce la luarea deciziei este reprezentat de prețul produsului. Majoritatea cumpărătorilor apelează la numeroase comparatoare de prețuri pentru a ajunge la prețul cel mai mic pentru produsul dorit. Cu toate acestea, nu mai este o surpriză faptul că uneori prețul afișat nu este cel actualizat, iar odată direcționat către magazinul cu oferta (teoretic) cea mai bună cumpărătorul găsește articolul la un preț diferit față de cel afișat de comparator.
Noua platformă www.3cheaps.com, dezvoltată începând cu anul trecut, își propune pe de o parte să răspundă acestei nevoi a cumpărătorilor de a găsi prețul cel mai mic pentru produsul dorit în mod rapid și ușor, iar pe de altă parte, să ofere retailerilor posibilitatea de a ajunge la cât mai mulți potențiali cumpărători luând decizii bazate pe concluzii relevante în urma analizării unor rapoarte și statistici disponibile odată cu listarea magazinului pe platforma.
Pentru cumpărători găsirea produsului la cel mai mic preț se realizează cu ajutorul a doar 3 atingeri de ecran, prin intermediul aplicației 3CHEAPS gratuite care poate fi descărcată din Google Play, este foarte ușor de folosit, intuitivă dar și foarte rapidă. Marele avantaj, dar și diferența față de alte comparatoare, este că aceasta preia prețurile și le compară în timp real (în momentul în care vizitatorul ajunge pe pagină), eliminând așadar potențiala discrepanță între prețul afișat de comparator și cel de pe site-ul cu oferta.
Până în prezent au fost preluate ofertele mai multor magazine online și au fost introduse în platformă (printr-un proces de listare complet automatizat) peste 1600 de magazine care însumează un număr ce depășește 3 milioane de oferte de preț.
Pentru retailerii care dețin un magazin online, platforma reprezintă ocazia de a-și spori numărul de comenzi punându-le la dispoziție numeroase unelte pentru administrarea propriului site în cadrul acesteia. Fiindcă este încă într-o etapă destul de incipientă, primii 100 de clienți pot achiziționa pachetul Premium de promovare + access la toate instrumentele din platformă la un preț simbolic, de 30 de lei/luna (pentru un an, prețul întreg ulterior fiind 300 de lei/luna) , cu singura condiție de a-l achiziționa pentru minim 3 luni.
Astfel, pachetul Premium oferă următoarele beneficii:
– listare în platforma 3CHEAPS (dacă nu a fost indexat deja site-ul, fără să fie necesară crearea unui feed cu produse, totul se va importă automat de pe site-ul clientului, în maximum 24h)
– acces la funcționalități care permit verificarea și generarea de rapoarte legate de poziția pe care se află oferta propriului magazin în comparație cu oferta competiției pentru toate produsele indexate
– pagină dedicată, individuală, de promovare a magazinului
– raport de performanță pe email (lunar)
– evidențiere magazin și oferte de preț
– access automat și la funcționalitățile noi ce urmează să fie implementate, fără costuri adiționale
Plata se poate face cu cardul, direct din platformă sau prin transfer bancar, iar factura se generează în mod automat (firma este neplătitoare de TVA). Înscrierea în platformă se poate face accesând linkul:https://3cheaps.com/înscriere-magazin iar mai multe detalii pot fi solicitate pe email, la adresa office@3cheaps.com.